wtorek, 21 lutego 2012

Muffinki ! :> #1

Hej , cześć i czołem , w tym pierwszym poście na naszym blogu chciałbym się z Wami serdecznie przywitać i udzielić paru informacji :) Postaram się pisać na tym blogu regularnie , tak więc spodziewajcie się kolejnych ,,części" z mojej serii ,,Muffinki! :>" . No więc tak może teraz opowiem coś o sobie :) Więc tak na imię mam Szymon (co już pewnie dużo osób wie) i pochodzę z województwa małopolskiego. Mam 15 lat i uczęszczam do trzeciej klasy gimnazjum. Hmmm , to tyle informacji o mnie . Teraz pora na parę informacji na temat serwera. A mianowicie dosłownie chwilę przed dodaniem tego postu na bloga byłem na ślizgawce (BYŁO ZAJEBIŚCIE :)) i wpadłem na taki pomysł aby na naszym serwerze wybudować dosyć duże i ładne lodowisko. Wy - gracze będziecie mogli urządzać tam mecze w hokeja (plugin) lub po prostu się dobrze bawić jeżdżąc na tych pseudo-łyżwach. Okej , to tyle z mojej strony . Jeżeli jest taka możliwość , a nie jestem pewien, to napiszcie pod tym postem w komentarzach co o tym sądzicie. To tyle z mojej strony , Narazie :* :)

1 komentarz: