wtorek, 21 lutego 2012

KoXersi

Witam , to ja wasz ukochany Dark . Tak jak postanowiłem i planowałem to od kilku dni tak dziś oswiadczam iż zakładam gildie o nazwie ''KoXersi'' .W przyszłości zaplanowałem zdobyc działkę dla naszego składu o rozmiarach jeszcze nam nieznanych , tak jak zaczynam nawiązywać do rozmiarów działki tak i niestety to będzie niosło jakieś koszty
które tez są nam tymczasowo nieznane wiec w tej gildii będą podlegały male składki.Nie musicie się gnębić
ze jak nie wpłacicie do gildii stosunkowo dużo $ lub będziecie o tym zapominali to będę za wami latał i groził wam ponieważ składki będą dobrowolne i nie musicie oddawać całego swojego majątku . Proszę o nie wszczynanie awantur typu okradłeś mi piasek albo oddawaj mi zbroje-W tym wypadku proszę was o zwracanie sobie zawartości plecaka jeżeli 1 z was polegnie.
Podaje teraz nasz skład:
(Założyciel Gildii)Dark
(Zastępca)Szczehu
(KoXXu)Koksu
(KoXXu)FredZed2526
(Guardian)Mixer
SKŁAD POZOSTAJE ZMIANA SERWERA!

4 komentarze: